1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 957076

Sv: Supportermatchen
Dajja:

Nu efter några timmars sömn så känns det behagligt i kropp å själ, och det var kulans att få vara med spela. Lita synd att inte fler kommer å tittar på, hade säkert kunnat muntrat upp många i julstressen.

Å så en GOD JUL till alla.


La Revedere

Svarskommentarer

Sv: Supportermatchen
Abron: Jag vet inte om det sas något om detta i diskussionerna som följde efter medlemsmötet nu i måndags, men det nämndes iaf där att det inte blir någon supportermatch den här säsongen. Orsaken skulle visst ligga i att någon av de i Sundsvall Hockey som hållt i trådarna hade dragit sig ur. Det sas vad jag kommer ihåg inget om kommande matcher supportrarna emellan. Vi får väl hoppas att intresse finns att driva detta vidare.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer