dr-nix: Håller med om Moe. Han var väldigt delaktig i spelet och gjorde en bra match. Gjorde en liten pass som inte var jättebra har jag för mig, men han var bra offtnsivt, egna uppåkningar i anfalsszon, vågar stå upp och hålla i pucken. Han hade inte heler ett jättedåligt skott, och han var inte rädd för att skjuta utan tog verkligen för sig.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Moe ska spela i A-laget tycker jag, även i PP.