Jensen_12: Ja jag förstår hur Du tänker o det är väl inte ett omöjligt pp-par.
Även om båda kanske är lite korta o inte så fysiskt starka som tex. lotvonen är..ja vi får se när Moe kommer tillbaks efter j-vm roligt iallafall om en egen timråprodukt skulle bli riktigt ordinarie i laget.. kunna få mer med speltid.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Även om båda kanske är lite korta o inte så fysiskt starka som tex. lotvonen är..ja vi får se när Moe kommer tillbaks efter j-vm roligt iallafall om en egen timråprodukt skulle bli riktigt ordinarie i laget.. kunna få mer med speltid.