Det han sade om att Södertälje är Sveriges bästa lag kändes enbart löjeväckande och onödigt. Bättre han bara poängterat att "Jag är oerhört stolt över våran kämpainsats och vårat tålamod".
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det han sade om att Södertälje är Sveriges bästa lag kändes enbart löjeväckande och onödigt. Bättre han bara poängterat att "Jag är oerhört stolt över våran kämpainsats och vårat tålamod".