Laken: ..så blir det ju tränaren man måste kritisera.... Mora, Frölunda, Färjestad och Brynäs. Spelarna med fantasilöner som underpresterar? Vad har dom för ansvar? Varför måste man kritisera tränarna som anställts för att dom just är....tränare????
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mora, Frölunda, Färjestad och Brynäs.
Spelarna med fantasilöner som underpresterar? Vad har dom för ansvar?
Varför måste man kritisera tränarna som anställts för att dom just är....tränare????