1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 958246

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2007-12-28
El Maco: Du verkar vara en klok person med gott omdöme men när du skriver "Dock, har man Stefan Bemström på backen är man mer illa ute i backbesättningen än vi är..." är du nog ändå ute och seglar. Bemis är bättre än jag någonsin sett honom och håller hög ES-klass - det finns det t.o.m. siffror på. Han ligger 7:a i poängligan för backar och 12:a i den totala +/- ligan (f.ö. före samtliga TIK-backar i båda tabellerna).

Överhuvud taget tycker jag det är svårt att hävda att SSK skulle ha problem på backsidan (förutom att de blir skadade hela tiden) med tanke på att laget släppt in minst antal mål i serien så här långt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer