1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 958300

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2007-12-28
El Maco: Jadu Huge (lika bra man tar chansen när du bjussar på det!)....känner mig rätt överens med det du skriver. För min del gäller följande; Japp, jag tycker TIK spelat efter spelarmaterialet rätt tråkig hockey. Det kan förvisso ha någon liten förklaring i att motståndet i vår inte alltför undermåliga serie inte är direkt kattskit.

Bryr jag så särdeles i det då? Svar nej....så länge poängen och segrarna rasar in i större utsträckning än det motsatta sover jag rätt gott. En vunnen skitmatch har sina poänger den med och en uppsjö med vunna gladhockeymatcher a´la mazurka på sängkanten hade iaf inte jag förväntat mig inför säsongen.

Tycker däremot fortfarande att Challe har en del att bevisa vad gäller förmåga att få ut det bästa av spelarmaterialet. Blir heller inte överdrivet impad när han efter förlustmatcher gång på gång går ut i media och gnäller över spelarnas ickeödmjuka inställning utan att öht kommentera sin egen roll i sammanhanget.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer