1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 958318

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2007-12-28
Bragd-Birger: Se där, ett litet erkännande! ;-)
Ja, jag var också kritisk mot vissa delar hos Kenta. Till exempel att han kunde ha svårt att ändra en matchbild, att han var för feg med att ta timeout'er till exempel.

Vi har varit förbannat ineffektiva de senaste åren, även under Kentas ledning! Men vi hade ändå en offensivare grundfilosofi då och det är just det jag vänder mig emot, att vi i n t e bibehållit våran offensiva grundfilosofi även under Challes ledning.

Sanningen är ju den att hittills har Challe inte alls fått ut max av spelarmaterialet! Tycker någon att han fått det...?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer