Herrejesus vilken puls man har efter den matchen!! Sverige spelar ju för fan fenomenal ishockey och (som jag ser det - något färgad) för matchen mot Kanada. För satan, Kanada är rädda för stora starka svenskar!
Missa inte fortsättningen av detta mästerskap. Junior - VM är ett "riktigt" VM med alla dom bästa med.
Stark match av Moe också som jag tycker bara blir bättre och bättre..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sverige spelar ju för fan fenomenal ishockey och (som jag ser det - något färgad) för matchen mot Kanada. För satan, Kanada är rädda för stora starka svenskar!
Missa inte fortsättningen av detta mästerskap. Junior - VM är ett "riktigt" VM med alla dom bästa med.
Stark match av Moe också som jag tycker bara blir bättre och bättre..
HÄRLIGT SVERIGE!!