Skillnaden var att ifjol så hade vi uppspel och kombinationer i anfallszonen plus snabba spelvändningar.Inget av detta har vi sett i år under challes ledning.
Däremot var vi ineffektiva när det gäller avsluten, vilket vi inte är i år.
Jag vet inte, vi plockar poäng, men det känns tråkigt. När challe kom till klubben så skulle han fortsätta på kentas inslagna väg med en offensiv ishockey. Det finns inte sådana tendenser idag. Trist.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skillnaden var att ifjol så hade vi uppspel och kombinationer i anfallszonen plus snabba spelvändningar.Inget av detta har vi sett i år under challes ledning.
Däremot var vi ineffektiva när det gäller avsluten, vilket vi inte är i år.
Jag vet inte, vi plockar poäng, men det känns tråkigt. När challe kom till klubben så skulle han fortsätta på kentas inslagna väg med en offensiv ishockey. Det finns inte sådana tendenser idag. Trist.