Varför ska vi skeppa Tenkrat? Han är väl inte sämre än någon annan? Men jag kan hålla med om att han inte har levt upp till förväntingarna. Jag trodde att han minst skulle hålla Weinhandl klass.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Varför ska vi skeppa Tenkrat? Han är väl inte sämre än någon annan? Men jag kan hålla med om att han inte har levt upp till förväntingarna. Jag trodde att han minst skulle hålla Weinhandl klass.