dr-nix: Och Erixon har inte gjort bort sig hos bobbarna. Ganska skönt att ha två stycken lovande backar från det egna ledet som bara väntar på att få slå sig in på allvar i ES. Jag tror och hoppas att Challe är mannen som ska erbjuda dem chansen. Det bådar gott.
Nu tar Sverige lite för mkt utvisningar. Eller så är det domaren som ger Tjeckien lite för mkt PP. Vilket som. Det bådar inte gott. Skärpning!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu tar Sverige lite för mkt utvisningar. Eller så är det domaren som ger Tjeckien lite för mkt PP. Vilket som. Det bådar inte gott. Skärpning!