Dream Team: Så är då spekulationerna om Pärssinens framtid officiella och precis som jag skrivit tidigare i denna tråd skulle ju en signatur komma att bli klar innan januari månads utgång och avtalet man diskuterade skulle löpa över 2år. Jag utlovade en fotvandring utifall jag tagit mig vatten över huvudet.
Känns skönt att man var först i denna trend. Före Ambroo dessutom denna gång. Inte ns han kände sig säker på mina uppgifter.
Förbannat skönt!
En perfekt start på tjugonollåtta och nu är det bara att rida vidare!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Känns skönt att man var först i denna trend. Före Ambroo dessutom denna gång. Inte ns han kände sig säker på mina uppgifter.
Förbannat skönt!
En perfekt start på tjugonollåtta och nu är det bara att rida vidare!
Rock on Timrålovers!