Bergius: Njaäe bryta nåt kontrakt med jonte skriver inte jag under på,inte ännu iallafall,det får vi ta efter säsongen,jag menar bara att man ska nog inte kicka jonte så lätt,och jag tvivlar starkt på att nubben känner så
Men helt klart så behöver han lägga in några växlar till för att man ska bli helt nöjd.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men helt klart så behöver han lägga in några växlar till för att man ska bli helt nöjd.