1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 959863

Sv: Challes j-vla skitsystem!!!
Ambroo: Den statestiken var fin då vet vi det inte är spelsystemet som är dåligt utan att laget har presterat som de alltid har gjort..

Det har med andra ord gjort sitt bästa, plus att det är nu de börjar bli viktigt och det är nu stor formen ska börja finna sig.

Sämst i tredje perioden vill vi inte vara längre och det visade vårat lag emot FBK då man man vann den tredje akten med 4-1.

2008 nu är det dag att börja tugga igen och kämpa så det ryker.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.