1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 960012

Sv: Silly season 08/09
actionleif: Kommer inte på frågan att jag kommer styra i Timrå IK. Därtill är jag en alltför obekväm människa att göra med. I vänstervridna Timrå finns ingen plats individer som sticker ut hakan och säger rakt ut sitt hjärtas mening. Sanningen är alltför dyr och kostsam för att man någonsin skulle våga släppa fram en sån som mig. Men det är priset man får betala för att man har en stark integritet, en enorm lidelse och en vass tunga. Men jag sörjer inte för det.

En vacker dag tystnar även min röst när motivationen tryter och bensinen är slut. Då växlar jag in på ett annat spår långt bort ifrån hetluften, rampljuset och maktens korridorer i en idyllisk och stillsam miljö där lugnet harmoniserar ikapp.

Så får det bli!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer