Dream Team: Äntligen skriver Nyström nåt som är vettigt att läsa annars ger jag inte mycket för herr Nyström.
Härligt att läsa jontes kommentarer i sundsvallarn,att han vill spela som den gamla jonte nämligen att vara obekväm att möta det behövs verkligen att han spelar på det sättet inte minst i ett ev.slutspel.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
annars ger jag inte mycket för herr Nyström.
Härligt att läsa jontes kommentarer i sundsvallarn,att han vill spela
som den gamla jonte nämligen att vara obekväm att möta
det behövs verkligen att han spelar på det sättet
inte minst i ett ev.slutspel.