1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 961474

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Mycket kritik mot Tenkrat. Men nog torde det vara mer oroande att mr-asdyr- och-över-2-år-kvar-på-kontraktet-Hedström så sällan får till det än att det knyter sig för skatteförmåns-Tenkrat? Får vi se någon av dessa herrar nästa år eller är båda för dyra att lösa?

Något som i alla fall bör ske mer drastiskt är att floppen Jonsson - som inte alls har hittat nån "stabilitet" - bänkas/skeppas iväg till förmån för succéartade Moe.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.