1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 961486

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Ambroo: Även om försvarsspelet - och boxplay t ex i dagens match - svajat periodvis är jag mindre bekymrad över den biten. Jag känner ungefär som hag gjort tidigare: det finns ett antal pusselbitar som måste trilla på plats innan Timrå är redo för slutspel. Offensiv produktion/effektivitet och snortätt försvar är komponenter där. Kan man dock, utan att lira mer än på 90% av sin förmåga, ta en topp4 inför slutspelet är jag helt nöjd.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.