1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 961639

Sv: Timrå IK - Modo 2008-01-05
Fy fan vilket dåligt PP vi hade idag. Varför använder man inte Tenkrat som skytt i PP, Styf träffar ju fan aldirg mål!! Föresten, Styf håller inte Elitserieklass nu, han slänger bort passnigar till höger och vänster, förutom passet till Axelsson, han träffar aldrig mål, han går bort sig titt som tätt i defensiven. Varför inte ställa upp så här i PP?

Tenkrat/Jonsson
Sundh
Hahl/Regin Pärssinen/Pyörälä

Sen vill jag se att vi köper in någon/några backar som kan hantera pucken i uppspel

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.