Jag skulle bli glad om vi värvar lite svenska talanger och RIGHTARE_!!!!
För fan enda laget i ES som bara har en RIGHTARE som forward och han har inte impat på mig .....
Nästa års lag...
Ny målvakt ......
RESERV Åkerlund
Backar
1 Lindström NY
2 Lotvonen NY
3 Moe Kokko
Reserv Erixon
FORWARDS 1
Pyörälä Hahl Pärssinen
2 Hedström NY Nordgren
3 J.Andersson Regin Månsson
4 M.Backlund Figren Päjäärvi (HET KEDJA!)
Ej förnyat //Sparkas---- R.Carlsson , Koskinen båda slutar , Tenkrat hög lön inga mål.. R.Jonsson SUGER , Axelsson , Sundh , Svensson,Styf,Hynning.Oskar Johansson,
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
För fan enda laget i ES som bara har en RIGHTARE som forward och han har inte impat på mig .....
Nästa års lag...
Ny målvakt ......
RESERV Åkerlund
Backar
1 Lindström NY
2 Lotvonen NY
3 Moe Kokko
Reserv Erixon
FORWARDS 1
Pyörälä Hahl Pärssinen
2
Hedström NY Nordgren
3
J.Andersson Regin Månsson
4
M.Backlund Figren Päjäärvi (HET KEDJA!)
Ej förnyat //Sparkas---- R.Carlsson , Koskinen båda slutar , Tenkrat hög lön inga mål..
R.Jonsson SUGER , Axelsson , Sundh , Svensson,Styf,Hynning.Oskar Johansson,