Ambroo: Min önskan är såklart att han kommer i form. Men om han fortsätter att göra en usel insats i 9 av 10 matcher så är min önskan att han lämnar klubben.
Men att döma av de 2 senaste matcherna så är han på rätt väg. Det har du rätt i. Hoppas att det håller i sig.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men att döma av de 2 senaste matcherna så är han på rätt väg. Det har du rätt i. Hoppas att det håller i sig.