1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 963168

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Så här långt har LHC varit bättre laget första halvan av öppingsperioden och hela andra. Timrå dominerade andra halvan av första. Dock är jag inte fullt så deprimerad som vissa. En riktig skitperiod som blev sönderryckt på grund av utvisningarna. En del solklara, andra mindre solklara. Timrå har en växel till att lägga i, förhoppningsvis håller de sig på banan och får fat i tredje. Då är vi inte sämre än LHC.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.