1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 963266

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Tycker laget tappar nåt enormt i slagstyrka när förstakedjan bryts. Vi lever helt enkelt mycket på dem.

Beträffande backsidan så hoppas jag på lite cirkulation... Läs: Sparka talanglöse Jonsson och ge Moe chansen, samt värva någon på sikt. Fattar inte varför detta inte redan skett, och varför RJ gång på gång på gång får chanser. Eller är karln så överbetald att det blir för dyrt att lösa? Det tråkiga är nog att Jonsson sannolikt är grymt övervärderad pga av sina landslags-"meriter"

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.