1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 963453

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2008-01-07
Ambroo: OM han nu inte har en plats i laget så hoppas iaf jag att man ser till att han inte går till ett annat elitserielag. Om du nu skulle ha fel på den punkten och problemet är spelarmiljö eller inställning så skulle åtminstonne jag försöka minimera risken att se honom producera i SAIK samtidigt som vi slåss om en slutspelsplats med just dom. Att man släppte Marttinen till dom ser jag som enbart oproffessionellt...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.