Känns som det kommer bli en grundbackbesättning med: Lotvonen, Jonsson, Moe, Erixon, Styf, Lindström.
Sen hoppas jag på en förstärkning för förstalinen. Speltypen bör vara som Marttinen. Kokko kan gå in som sista i backbesättningen då han har gjort en bra säsong så här långt. Men känner mig tveksam att Timrå vill förlänga... Vet inte varför... Bara en känsla...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Känns som det kommer bli en grundbackbesättning med:
Lotvonen, Jonsson, Moe, Erixon, Styf, Lindström.
Sen hoppas jag på en förstärkning för förstalinen. Speltypen bör vara som Marttinen.
Kokko kan gå in som sista i backbesättningen då han har gjort en bra säsong så här långt. Men känner mig tveksam att Timrå vill förlänga... Vet inte varför... Bara en känsla...