MoDo matchen såg jag inte men den senaste där skyller du tamefan inte på RJ, det var forwardarnas fel. Minns inte vem som var inne men det var forwardens uppgift att se till att inte pucken nådde Weinhandel t.ex. Givetvis fanns det massvis med fler fel än så men att skylla på RJ är svagt.
RJ är en stabil och bra back, ingen stjärna men absolut bra.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
RJ är en stabil och bra back, ingen stjärna men absolut bra.