dr-nix: Det var samma fel i Modomatchen tycker jag iaf... Backen kan ju inte gå ut i bakre tekningscirkeln och täcka spelare. Det borde väl vara bakre forwardens jobb att täcka av det passet, den spelaren och den ytan?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Backen kan ju inte gå ut i bakre tekningscirkeln och täcka spelare. Det borde väl vara bakre forwardens jobb att täcka av det passet, den spelaren och den ytan?