dr-nix: Det är bra att folk har olika synsätt hockey, Har än idag inte sett han levererat ett uppspel där passet sitter på bladet. Jag säger det igen, har han varit en egen produkt har han inte spelat en match. Men det är ju mitt sätt att se hockey.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag säger det igen, har han varit en egen produkt har han inte spelat en match.
Men det är ju mitt sätt att se hockey.