1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 964675

Sv: Silly season 08/09
dr-nix: Jag har sett dom flesta matcherna som spelats i årets ES och Timrås 4-0 seger borta mot Frölunda tillhör en av dom bästa i år hur ett försvarspel ska utföras. Rakt, enkelt och inget tjafs, sarg ut om det krävs.. Forwards som jobbade bra i egen zon och gjorde det enkelt för backarna. Djurgården borta 9/10 är också ett bra exempel. Och sedan Färjestad borta 30/12 då man tröttade ut FBK totalt i tredje perioden och enkelt men dock bekvämt avgöra med fyra mål...starkt!! Så kan Timrå bara hålla laget lite mer kompakt som i dessa matcher så tror jag att det kan bli en lång vårsäsong i för grabbarna.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer