RocknRolf2: klumpigt uttryckt av mig,. Jag menade att han är en okej back, ingen stjärna men helt okej han är dessutom inte lastgammal så han kan fortfarande utvecklas.
TIK är inte världens rikaste klubb även om du verkar tro det, man har spenderat sitt krut på forwardssidan, det finns inga pengar över till att värva en massa toppbackar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
TIK är inte världens rikaste klubb även om du verkar tro det, man har spenderat sitt krut på forwardssidan, det finns inga pengar över till att värva en massa toppbackar.