Uddan: Tycker det verkar idiotiskt att värva en ny Forward som vi har "massor" av. Lek med tanken att Tenkrat försvinner, så har vi ju A Lander, M päj/sven, Snart kanske Hynning och inte att förglömma O johansson. Alltså vi förfogar över drygt 5st femmor. Och att E Andersson och Robert "Kungen" Carlsson kanske börjar få lite speltid. Låt nr 12 ta 62:ans plats om så blir fallet. Ser ingen som helst relevans att värva en Forward. Skall något in så är det 1 back.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Lek med tanken att Tenkrat försvinner, så har vi ju A Lander, M päj/sven, Snart kanske Hynning och inte att förglömma O johansson.
Alltså vi förfogar över drygt 5st femmor.
Och att E Andersson och Robert "Kungen" Carlsson kanske börjar få lite speltid. Låt nr 12 ta 62:ans plats om så blir fallet.
Ser ingen som helst relevans att värva en Forward.
Skall något in så är det 1 back.