1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 966224

Sv: Timrå IK - Djurgården 2008-01-12
Bergius: Alla tycker olika. Jag kan tycka det var bra om RJ får spela sista på ett sätt: Om man vill spela säkert och ta 3 poäng. Då är nog RJ bättre då kan är kanske något bättre än Moe i defensiven. Jag skulle ändå inte ha något emot om Moe fick spela sista heller, då skulle ju laget kanske gå framåt mer med honom på plan och vi kanske skulle göra fler mål. Men jag tycker som sagt att det inte spelat någon roll i mina ögon, beroende på hur man ville avsluta matchen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer