JimmyH: Det tror jag också, men det syndes även nån gång i JVM och tidigare när han spelat i ES att han ibland kommer på mellis när han gör sina brytningar i mittzon(som för övrigt är helt underbara när de lyckas). Där behöver han nog lite mer ordinarie spel så kommer det att ordna sig.
Jag tyckte också att han i var lite svag framför mål i JVM, det måste jag säga att jag inte noterat direkt i ES, så det kanske var en liten slamkrypare från min sida.
Men klart är att han har möjligheten att bli en riktigt bra back, hoppas han får chansen snart.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Där behöver han nog lite mer ordinarie spel så kommer det att ordna sig.
Jag tyckte också att han i var lite svag framför mål i JVM, det måste jag säga att jag inte noterat direkt i ES, så det kanske var en liten slamkrypare från min sida.
Men klart är att han har möjligheten att bli en riktigt bra back, hoppas han får chansen snart.