Baker: jag är helt övertygad om att man inte gett upp säsongen,att ta in ersättare för jonte tycker inte jag är så viktigt just nu jag menar ta in nån tjeck eller nåt annat som inte tillför nåt mer än bara kostnader är bara onödigt,bättre då att lägga stålarna på nån bra spelande back och växer ju inte på träd som vi alla vet. göra nåt javisst,det vill dom nog men det är helt rätt att använda huvudet rätt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
göra nåt javisst,det vill dom nog men det är helt rätt att använda huvudet rätt.