1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 968129

Sv: Res med Supporterklubben
Bosse60: De som står i klacken är en väldigt hetorgen grupp. Det finns alla sorter.
Ofta står samma människor på samma ställe i klacken och det kan juh vara därför du kan få känslan att det är en sluten grupp. Men är man bara öppen som person och sjunger med i klacksångerna så kommer du snabbt bli accepterad. Stå på ett ställe där människorna runt passar din personlighet och där du trivs så är jag övertygad att du kommer bli nöjd. :)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.