1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 970400

Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
Uno Gordon: om vi verkligen vill till den cupen (garanterat) då ska vi vell bli 1:a eller vinna SM-guld (guld tar vi :) men att sikta på 2:a för att komma till champions league, de är vell lite fel för de är inte 100% att HV tar sm guldet, och då är det 1:an i tabellen och sm-guld laget som åker iväg! åh då spelar inte 2:a platsen någon roll :/ så vi ska sikta på 1:a plats och SM.-GULD

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.