Ny klubb klar för Nik Zupancic. Blir kvar hemma i Slovenien i år och spelar med Jesenice. Kul, har alltid varit mitt favvo-lag i Slovensk hockey.
Tittar man på Slovenska hockeysidan jag länkar till så verkar det som om Nik spelade slutspelhockey med Ljuljana efter att Timrå spelade klart förra året.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tittar man på Slovenska hockeysidan jag länkar till så verkar det som om Nik spelade slutspelhockey med Ljuljana efter att Timrå spelade klart förra året.