1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 971776

Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
Fin match, i alla fall av Timrå!

Mora måtte vara det tråkigaste laget som existerat i Elitserien. Skönt att Timrå ser ut att göra sitt för att förpassa gråmasarna till kvalet.

Backlund spelar säkert och 86orna dominerar! Mycket trevligt

1+1 på Regin också, drömmålet mot Brynäs verkar varit proppen ur

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.