1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 971945

Sv: Timrå IK - Mora Träsk 24/1 - "Tigerjakt" Volym 4
TD:

Jag är väl medveten om att detta knappast var vår bästa match för säsongen, men just av denna anledning blev jag desto gladare när vi krossade det där satans skitgänget. Att vi hade förmågan att forsla in puckjäveln i avgörande lägen och så. Jag skrek skiten ur mig från läktaren, men kände tyvärr inte igen så många ansikten från alla klassiska TIK-fans i klacken. Var i helvete är allihop...?

En skön seger hur som helst - Älska Timrå IK!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.