Skarin m.fl.: Stopp ett tag nu! Att funderingar kommer och går när en artikel i DB dyker upp är inget konstigt. Men fundera lite längre nu...allt i vår omvärld förändras hela tiden! Inget konstigt med det. Vi anpassar oss till detta. Förändringar leder oftast till nytt tänkande och oftast(inte alltid) till förbättringar. In med Dahlen och vips är vi med i karusellen igen!
Nä, sluta med de buttra funderingarna och blicka med tillförsikt framåt i stället!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nä, sluta med de buttra funderingarna och blicka med tillförsikt framåt i stället!