erathoo: Å som jag skrivit tidigare; vore jävligt illa om det är som Ros påstår, att TIK står och faller med Nubben. Då är det en fruktansvärt skör framgångssaga som byggts upp.
Nä, den stora oron är publiktappet och vad i det som kan härledas till att vi snart är hopplöst efter vad gäller arenor i ES! Frågan är hur mkt TIK har råd att hamna på efterkälken i denna fråga (ny el inte ny arena) om ambitionen att förstärka sin position som topplag i ES skall kunna kvarstå....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nä, den stora oron är publiktappet och vad i det som kan härledas till att vi snart är hopplöst efter vad gäller arenor i ES! Frågan är hur mkt TIK har råd att hamna på efterkälken i denna fråga (ny el inte ny arena) om ambitionen att förstärka sin position som topplag i ES skall kunna kvarstå....