73Sjöbba: Dy tycker alltså Challe är kanon? Gillar överhuvud taget inte snacket visa för att han gjort det godkännt pga av sin orutin. Rent skitsnack, han jobbar på samma principer som vilken meriterad tränare som helst.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Gillar överhuvud taget inte snacket visa för att han gjort det godkännt pga av sin orutin. Rent skitsnack, han jobbar på samma principer som vilken meriterad tränare som helst.