1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 978008

Sv: Vart är vi på väg?
JimmyH:
"The great one och Laken: Så länge ni bara lyssnar på er själva så kommer ni inte förstå något.
Ni har inte fått kunnigt medhåll på hela säsongen utan endast förlitat er på vad folk på samma sittplatsrad, släktingar och på jobbet har sagt."

Ja, tänka sig vad alla andra verkar vara nöjda med denna säsong! Ingen annan verkar hålla med oss. Vi spelar verkligen roligt och underhållande. Hoppas ironin går igenom!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.