Visst är dom det, men det finns nåt som heter skärpa i avsluten. Vissa lag och spelar får en chans, då sitter den där. Dom skjuter inte mitt i magen eller en halvmeter över. Det är kunnande bakom vassa avslut.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Visst är dom det, men det finns nåt som heter skärpa i avsluten. Vissa lag och spelar får en chans, då sitter den där. Dom skjuter inte mitt i magen eller en halvmeter över. Det är kunnande bakom vassa avslut.