1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 978079

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-02-02
Taurus: Nu var det ju så här att Marttinen värvades som den som skulle bli den offensiva backen. Han fick kicken.

Tenkrat, Hynning och Pyörälä värvades för att få igång ett bättre målskytte där ju bara den sistnämde har lyckats. Hynning har spelat en kvart av denna säsong och Tenkrat jobbar, jobbar och jobbar.

Lägg till Pärssinen. Då kan vi ju inte direkt skylla på detta med att vi på förhand saknat målskyttar i laget.

Men så här i efterhand blev det ju inte riktigt som det var tänkt. Milt uttryckt. Ingen hade nog trott att det skulle bli på det här viset. Inte ens den mest negativa.

Det är mycket annat som är fel.

Det som jag håller på att skita ner mig över är självklart alla skador. Skador på fel spelare.

Sedan måste även jag erkänna att Challe inte har lyckats få spelarna dit han vill.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer