Det tog 3 sek nu innan Rhodin dunkade in pucken i pp från blå!!!! Kul att se. Timrå har 5 mot 3 dryga minuten mot FBK och lyckas knappt få ett skott på mål. Det är det som är skillnaden.Sen håller jag med dig på att jag tror att Challe inte får med sig spelarna.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det tog 3 sek nu innan Rhodin dunkade in pucken i pp från blå!!!! Kul att se. Timrå har 5 mot 3 dryga minuten mot FBK och lyckas knappt få ett skott på mål. Det är det som är skillnaden.Sen håller jag med dig på att jag tror att Challe inte får med sig spelarna.