RocknRolf2: Tänk om du hade blivit erbjuden ett jobb, kanske bättre betalt. Kanske även en ny utmaning efter 14 år i samma förening. Men att den chansen försvinner om du inte gör klart direkt utan då tar någon annan jobbet. Hade du då inte tagit det jobbet direkt?
Sedan är det klart att jag säkert resonerat likadant om det gällt Frölunda men i den här branschen kan man inte vara långsint. Det finns inte så mycket "klubbkänsla" kvar längre.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Sedan är det klart att jag säkert resonerat likadant om det gällt Frölunda men i den här branschen kan man inte vara långsint. Det finns inte så mycket "klubbkänsla" kvar längre.