1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 979471

Sv: Silly season 08/09
spud: Du är helt onödig. "Ni", vilka det nu är, gillar det mesta Nubben gjort in the past (förutom att han solkade ner sig i Modotröja ett par år under nittonhundratalet). "Ni" tycker det är mindre lyckat att han går till en seriekonkurrent men gillar läget. Det här blir inte vår undergång och det kommer alltid att vara finare att vara Timråit an Modoit. Seså, schas.

bitterfinnen: Fint att du klarat A-kursen i företagsekonomi på högskolan i gävle. Jag är impregnerad. Förklara näringslivet och allt. Seså, schas.

Shinzawai: I sammanfattning: Seså, schas.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...