1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 979545

Sv: Silly season 08/09
shinzawai: Jag har en pervers ådra i mig. Jag finner mig ofta i samtal med den där mentalstörde längst bak på bussen, eller den gravt alkoholiserade finnen med Chrille P:skt temperament. Jag inbillar mig att förståelse även för de lägsta av de lägsta ger en större förståelse för ens egen relativa lycka. Och jag tror att det är någonstans här som grunden för din gnagande oro vilar: vetskapen om att du t o m i ögonblicket då SM-guldet bärgades rent objektivt inte hade mer status än den timråit som bevittnade Timrå - Husum 1986.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...